اخبار > پژوهش در آموزش، بستر شکوفا سازی مهارت‌های موجود در کلان منطقه‌ی 3 آمایشی شد


  چاپ        ارسال به دوست

پژوهش در آموزش، بستر شکوفا سازی مهارت‌های موجود در کلان منطقه‌ی 3 آمایشی شد

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

 مسئول بسته‌ی آینده‌نگاری و ظرفیت سازی برای کسب مرجعیت در آموزش علوم‌پزشکی در کلان منطقه‌ی 3 آمایشی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌ی پژوهش در کلان منطقه‌ی مذکور، از پژوهش در آموزش به عنوان بستر شکوفایی حیطه‌ها و مهارت‌های موجود در منطقه یاد کرد .

 دکتر امیر جلالی مسئول بسته‌های تحول و نوآوری دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه و مسئول بسته‌ی آینده‌نگاری و ظرفیت‌سازی برای کسب مرجعیت علمی در کلان منطقه‌ی 3 آمایشی با بیان مطلب فوق افزود: با همکاری واحد فناوری و پژوهش در آموزش دانشگاه‌های کلان منطقه، بیش از 10 پروپوزال در این منطقه با مرکز نصر همکاری دارند و در فراخوان اخیر مرکز نصر، 14 طرح کلان منطقه‌ی 3 آمایشی مصوب شده است و این در حالیست که بیش از 30 طرح نیز در واحدهای فناوری دانشگاه‌های منطقه در حیطه‌های ظرفیت‌سازی و سلامت که ماموریت ویژه‌ی این منطقه هستند در حال انجام است.‌

از دیگر فعالیت‌های مثبت این کارگروه در حیطه‌ی آینده‌نگاری و ظرفیت‌سازی برای کسب مرجعیت در آموزش علوم پزشکی، برگزاری جلسات ادواری 3 ماهه مسئولین بسته‌ی مذکور در دانشگاه‌های کلان منطقه است که منجر به تعیین هدف، ترسیم نقشه‌ی راه و تنظیم مدت زمان اجرای کارها برای دستیابی به هدف شده است و دستاوردهای خوبی مانند تدوین کوریکولوم های آموزشی و برنامه‌های درسی و انجام ماموریت‌های ویژه‌ی کلان منطقه در حد مطلوب را به همراه داشته است.

دکتر جلالی خاطرنشان کرد ماموریت های ویژه‌ی منطقه در راس هرم فعالیت‌های دانشگاه‌های کلان منطقه قراردارند و کارهایی نیز در زمینه‌ی زیست‌فناوری کاربردی،داروهای سنتی، نیروهای حد واسط و خصوصی‌سازی انجام شده است. وی تصریح کرد در حیطه‌های سلامت، دانشگاه‌های منطقه یک تحقیق منسجم و هماهنگ در سطح کلان منطقه انجام و اطلاعات لازم را جمع‌آوری شده و ان شاا... در جلسه‌ی کلان منطقه که در  اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد به تصویب خواهد رسید.    


١١:٢٩ - 1397/11/16    /    شماره : ١٤٩٦٥٤    /    تعداد نمایش : ٦١