اخبار > المپیادعلمی علوم پزشکی، یک حرکت ملی برای پیشبرد آموزش استدلال بالینی است


  چاپ        ارسال به دوست

المپیادعلمی علوم پزشکی، یک حرکت ملی برای پیشبرد آموزش استدلال بالینی است

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

دبیر حیطه ی استدلال بالینی در یازدهمین المپیاد علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور یا اشاره به استدلال بالینی به عنوان مهمترین رکن طبابت بالینی، هدف از برگزاری المپیاد در حیطه ی استدلال بالینی را حرکت ملی برای پیشبرد آموزش استدلال بالینی در دانشگاه‌های سراسر کشور قلمداد کرد و افزود: جلب مشارکت  و ارتقاء اساتیدو دانشجویان تمام دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور در استدلال بالینی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش دکتر صادقی دبیر حیطه ی استدلال بالینی در یازدهمین المپیاد علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور، در جهت توانمندسازی دانشجویان شرکت‌کننده در آزمون‌ها، برنامه‌های وبینار آموزشی برای آموزش تست‌های استدلال بالینی تهیه و اجرا شد.

دکتر صادقی گفت: برگزاری آزمون‌های استدلال بالینی در قالب المپیاد کشوری سبب شد تا در یک حرکت پویا این مهارت ضروری در دانشجویان پزشکی نهادینه شود و اساتید و دانشجویان در جهت ارتقای آن تلاش کنند.

دکتر صادقی دبیر حیطه ی استدلال بالینی در یازدهمین المپیاد علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور اظهار امیدواری کرد نهادینه شدن استدلال بالینی در دانشجویان پزشکی موجب بهبود کیفیت تشخیص و درمان و ارتقاء سطح بهره‌وری شده و کمک شایانی به اقتصاد سلامت کشور داشته باشد.

 


١١:٠٢ - 1398/05/16    /    شماره : ١٥٢٢٤٤    /    تعداد نمایش : ٦٠١