اخبار > ارزشیابی وضعیت علمی دانشجویان، مهمترین هدف حیطه‌ی علمی آموزش پزشکی در المپیاد امسال


  چاپ        ارسال به دوست

ارزشیابی وضعیت علمی دانشجویان، مهمترین هدف حیطه‌ی علمی آموزش پزشکی در المپیاد امسال

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

دبیر حیطه‌ی آموزش پزشکی با اشاره به اهداف این حیطه، از ارزشیابی وضعیت علمی دانشجویان پزشکی به عنوان مهمترین هدف حیطه‌ی علمی آموزش پزشکی یاد کرد.

دکتر جواد کجوری دبیر حیطه‌ی آموزش پزشکی دهمین المپیاد دانشجویی با تاکید بر این موضوع که سعی شده است در تشکیل کمیته‌ی علمی برگزاری آزمون از هر دانشگاه یک نماینده انتخاب شود گفت: یکی از کارهای موثری که در این خصوص انجام شده است تشکیل 2 کانال برای مسئولان این کمیته به منظور  اطلاع‌رسانی و به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات بود.

وی خاطرنشان کرد از مشارکت امسال دانشجویان بسیار راضی هستیم و امسال 24 پروژه ارائه شده است.

در پایان دکتر کجوری از اختصاص 50 درصد نمره به آزمون غربالگری اول و 50 درصد به آزمون غربالگری دوم خبر داد.


١٧:٠٨ - 1397/05/17    /    شماره : ١٤٦٤٥٩    /    تعداد نمایش : ٢٨٨